Procent slab de funcționare în aplicație. Ce ar trebui să fac
Uptime depinde în mare măsură de furnizorul dvs. de internet local. Foarte puțini furnizori de internet oferă vreun fel de garanție dacă oferă sau nu conectivitate 100%.
De fapt, fiecare furnizor de internet are adesea blip-uri pe parcursul zilei. Acestea nu sunt vizibile pentru un utilizator obișnuit, care se conectează, face unele sarcini și apoi trece mai departe.
Site-urile de streaming precum Netflix sunt bine conștiente de acest lucru și, prin urmare, au un „tampon” pentru a stoca datele local în cazul în care apare un semnal în timpul transmiterii. Din păcate, aceste semnale afectează timpul de funcționare al unui M2 Pro.
Dacă doriți să verificați și să vedeți dacă problema dvs. este cauzată de un furnizor de internet, urmați pașii descriși aici: (https://dev.mxc.org/docs/tutorials/m2-pro/troubleshooting)
1. Accesați interfața web M2 Pro Miner
Puteți găsi interfața aici: http://yourSerialNumber.local
*Computerul sau telefonul dvs. trebuie să fie în aceeași rețea cu M2 Pro Miner
*Această adresă URL funcționează numai pe iOS, Win10 și Linux. Nu funcționează pe Android.
Nume utilizator: admin
Parola: numărul dvs. de serie folosind toate majusculele
2. Vizualizați jurnalele de mineri
După conectare, puteți vizualiza sau descărca jurnale făcând clic pe SysLog din meniu
* Dacă aveți o problemă în curs de desfășurare, este posibil să doriți să descărcați jurnalele în mod regulat. Minerul poate stoca doar jurnalele pentru ultimele 48 de ore, așa că dacă este nevoie de depanare suplimentară, ar trebui să descărcați jurnalele o dată la două zile.
3. Citirea jurnalelor
Primul pas este să verificați dacă offline se întâmplă din cauza bătăilor inimii eșuate. Utilizați funcția de căutare/găsire (ctl+f, cmd+f) și introduceți cuvântul eșec pentru a vedea orice ritm cardiac eșuat.
Acesta este exemplul unei sesiuni reușite de ritm cardiac:
Jun 29 04:58:09 M2XLCTRM3ZW daemon.info gwconfd[619]: Received hb response: fw conf
Iată un exemplu de sesiune de bătăi ale inimii eșuate:
Jun 29 04:56:07 M2XLCTRM3ZW daemon.err gwconfd[619]: Heartbeat api failure:4: Deadline Exceeded
O bătaie eșuată a inimii se poate întâmpla din mai multe motive, dar cel mai frecvent motiv este o conexiune instabilă la rețea. Pentru a exclude acest lucru, trebuie să verificați dacă conexiunea la internet este bună.
Acestea sunt lista erorilor comune care indică instabilitatea, pierderea sau o conexiune la internet defectuoasă.
*Eroare de conectivitate din cauza rețelei
Jun 24 06:49:53 M2XLCTRM3ZW daemon.err tlsDaemon[606]: Setup TLS error: TCP Connection error
*Conexiune WiFi instabilă/scădere
Jun 17 07:25:29 M2XLCTRM3ZW user.info kernel: CFG80211-ERROR) wl_is_linkdown : Link down Reason : WLC_E_LINK
*Pierderea conexiunii la internet
Jun 13 15:05:50 M2XLCTRM3ZW daemon.info netMgmtDaemon[614]: Internet connection loss
În majoritatea cazurilor, problema este legată de o conexiune instabilă la internet la sfârșitul utilizatorului, iar minerul funcționează bine (nu o problemă hardware).
Pentru a izola mai mult acest lucru, puteți încerca următoarele:
*Dacă minerul este conectat folosind o conexiune fără fir – încercați să utilizați o conexiune prin cablu.
*Dacă conexiunea prin cablu nu este posibilă - mutați minerul mai aproape de router pentru a vedea dacă timpul de funcționare se îmbunătățește
*Dacă ambele încă nu rezolvă problema - încercați să puneți minerul într-o altă rețea (cum ar fi, la domiciliul unui prieten).
*Dacă minerul funcționează bine pe o altă rețea, problema este legată de conexiunea la rețeaua de acasă.
4. Verificarea conectivității LoRa [în opțiunea de meniu LoRa Log]
Pentru LoRa, când vezi că un miner este offline, poți verifica Last Seen. Acest lucru este destul de simplu, deoarece trebuie doar să căutați aceste două rânduri. Dacă primești PUSH_ACK, înseamnă că este în regulă.
[2021-06-17 08:58:48.437] [loraMgmtDaemon] [info] INFO: [up] PUSH_ACK received in 43 ms
Acest mesaj este trimis la fiecare 30 de secunde.